Skip to main content

Plakaty

Stosunkowo tanim, przejrzystym i efektywnym środkiem przekazu wizualnego jest plakat. Forma plakatu w zamyśle to ujęte w artystyczną formę drukarską lub malowniczą, ogłoszenie czy reklama. Plakat jest zaliczany do grafiki użytkowej. W zależności od tematyki wyróżnia się plakaty reklamowe, imprezowo-artystyczne i polityczno-społeczne. Dobry plakat powinien być czytelny, estetyczny i komunikatywny. Nie należy przesadzać z ilością elementów zamieszczonych na plakacie, gdyż nadmiernie wzbogacony afisz może zaszkodzić wizerunkowi, niż mu pomóc. Plakat to - arkusz papieru zadrukowany jednostronnie. Najczęściej zamawiane formaty:

  • A1
  • A2
  • A3
  • A4

Ulotki reklamowe

Ulotki reklamowe, to dzisiaj jedna z najbardziej podstawowych i popularnych form komunikacji marketingowej. Dzięki ulotkom, mają Państwo szansę na szybkie, tanie i efektowne dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Ulotka jest zdecydowanie najlepszą i najtańszą formą dotarcia do klienta bezpośredniego. Ważną przemawiająca za skutecznością ulotki jest jej uniwersalność.

  • ulotki A7 jednostronne i dwustronne
  • ulotki A6 jednostronne i dwustronne
  • ulotki A5 jednostronne i dwustronne
  • ulotki A4 jednostronne i dwustronne
  • ulotki A3 jednostronne i dwustronne
  • ulotki A5 jednostronne i dwustronne
  • ulotki A4 składane do A5
  • ulotki A3 skladane do A4
  • ulotki DL
  • ulotki A4 składane do DL

Wizytówki

Dzięki wizytówce nie trzeba już notować nazwy firmy, adresów, numerów telefonu czy faksu na zwykłym kawałku papieru czy notesie. Wręczamy ją wtedy kiedy chcemy nawiązać kontakty z osobą obdarowywaną. Format wizytówki 90x50 mm, folia błysk dwustronna, 350 gram.